ယင္းေဒသတြင္ အစိုးရ တပ္ရင္း ၃ ရင္း လႈပ္ရွားေနသည့္ အျပင္ တပ္ရင္း ၈ ရင္းခန္႔ ထပ္မံ တိုးခ်ဲ႕ထားေသာေၾကာင့္ စစ္သည္ အင္အား ၈၀၀ ခန္႔ ရွိႏိုင္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေအာက္တိုဘာ လဆန္းပိုင္းမွ စတင္၍ တိုးခ်ဲ႕ခ်ထားျခင္း ျဖစ္ၿပီး တပ္ အင္အား တုိးခ်ဲ႕ရျခင္း အေၾကာင္းရင္းကုိ မသိရေသး ဟု KNU တပ္မဟာ ၄ ေဒသ မွ ေစာကြယ္ထူး၀င္း က ဧရာ၀တီသို႔ ေျပာၾကားသည္။
ထိုင္းႏိုင္ငံ ကန္ခ်နဘူရီ ခရုိင္ႏွင့္ တနသၤာရီတုိင္း ထား၀ယ္ၿမိဳ႕ကုိ ဆက္သြယ္ေသာကားလမ္းကုိ KNU တပ္မဟာ ၄ လႈပ္ရွားေန သည့္ ေဒသတြင္ Italian-Thai Development (ITD) ကုမၸဏီက ေဖာက္လုပ္ေနၿပီး ၀န္ထမ္းမ်ား၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား သြားလာျခင္း မျပဳႏုိင္ရန္ KNU က ပိတ္ဆုိ႔ထားေၾကာင္း သိရသည္။
သုိ႔ေသာ္လည္း စီမံကိန္းေဒသ အလုပ္သမားမ်ား အတြက္ ရိကၡာသယ္ပုိ႔ေပးသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တခ်ဳိ႕ကုိ KNUက သြားလာ ခြင့္ျပဳထားသည္။
ဤသို႔ အစိုးရ စစ္သည္ အင္အား တိုးခ်ဲ႕ေနျခင္းသည္ ထား၀ယ္ ေရနက္ဆိပ္ကမ္း စီမံကိန္း လမ္းလံုၿခံဳေရးအတြက္ KNU တပ္ ဖြဲ႔၀င္မ်ားအား ဖိအားေပးေနျခင္းႏွင့္ ဆက္စပ္မႈ ရွိႏိုင္သည္ဟု KNU တပ္ဖြဲ႔၀င္ေဟာင္းမ်ားက သံုးသပ္သည္။
ကြယ္ကလူ ကရင္ သတင္းဌာနမွ အယ္ဒီတာ ကုိအယ္နာက ကန္ခ်နဘူရီ ထား၀ယ္ အေ၀းေျပးကားလမ္း လုံၿခဳံေရးအတြက္ ထား၀ယ္ေဒသရိွ KNU တပ္ဖြဲ႔၀င္မ်ားကုိ ထုိးစစ္ဆင္ရန္ ေနျပည္ေတာ္က အမိန္႔ေပးထားသည္ဟု သတင္းရရိွေၾကာင္း
ဧရာ၀တီ ကုိ ေျပာသည္။
“အေ၀းေျပးလမ္းမ ေဖာက္ေနတာကုိ အေႏွာင့္အယွက္ ေပးသူေတြကုိ ရွင္းပစ္ဖုိ႔ အမိန္႔ေပးထားတယ္လုိ႔ ၾကားတယ္၊ လာမယ့္ ပြင့္လင္းရာသီမွာ ထုိးစစ္ဆင္မယ္လုိ႔ ထင္ပါတယ္”ဟု ၎က ဆိုသည္။
ထား၀ယ္ ေရနက္ဆိပ္ကမ္းစီမံကိန္းသည္ စတုရန္းမုိင္ ၁၀၀ ခန္႔ (၂၅၀ စတုရန္း ကီလိုမီတာ) အက်ယ္အ၀န္းရွိေၾကာင္း စီမံ ကိန္း ေဆာက္လုပ္ခြင့္ရ ITD ကုမၸဏီ၏ မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။
ျမန္မာအစုိးရ သတင္းစာမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပထားခ်က္အရ ထား၀ယ္ေရနက္ဆိပ္ကမ္းတြင္ ကုန္တင္ သေဘၤာႀကီး ၂၅ စင္းတၿပဳိင္ တည္း ဆုိက္ကပ္ႏုိင္ၿပီး တႏွစ္လွ်င္ ကုန္ပစၥည္း မက္ထရစ္ တန္ခ်ိန္ သန္း ၁၀၀ နီးပါး အတင္အခ် ျပဳလုပ္ႏုိင္မည္ဟု သိရ သည္။
ဥေရာပႏွင့္ အင္ဒိုခ်ိဳင္းနားကို ဆက္သြယ္ရန္ ျဖတ္လမ္းျဖစ္လာၿပီး စင္ကာပူထက္သာမည္ဟု ဆုိထားေသာ ထားဝယ္ ေရနက္ ဆိပ္ကမ္း စီမံကိန္း၏ အေရးပါပံု၊ စီမံကိန္းေၾကာင့္ ႏုိင္ငံ၏စီးပြားေရး တိုးတက္လာႏုိင္ပုံတို႔ကို ျမန္မာစာနယ္ဇင္းမ်ားတြင္ ေဖာ္ျပ ခ့ဲၿပီးျဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment